SISENA SETMANA CASAL ACTIVA JONES (VORA DEL MAR)

Acabem la sisena setmana de casal amb la descoberta del mont sinaí! Hem passat per grans gimcanes, jocs d’aigua i moltes pistes per arribar a ella! Pero amb l’ajuda d’Activa Jones ho hem aconseguit!

Dilluns vam conèixer nous amics i junts vam gaudir de jocs de cooperació! A més l’Activa Jones ens va visitar per demanar-nos ajuda i així trobar el mont sinaí.

Dimarts vam fer una super gimcana per l’interior del nostre centre, vam fer uns cinturons egipcis molt chulos i vam acabar jugant a jocs d’aigua!

Dimecres vam jugar a volei, ja que alguns encara no haviem jugat mai! A més tutantapon ens va visitar i es va emportar els nostres cinturons egipcis…

Dijous vam marxar a la piscina! I així passar el dia una mica més frescos.. A més Activa ens va visitar amb els cinturons que el tutantapon ens havia tret!

Divendres vam visitar el mont sinaí (rocodrom) i els nens i nenes que ens vam quedar a l’escola també el vam visitar, ja que, vam fer escalada a l’escola!

Podem dir que aquesta ha sigut una gran setmana, la qual ens dóna pas a dues setmanes de tancament del nostre museu arqueologic… Però no us preocupeu que això aquí no s’acaba! En breu tindreu noticies dels nostres arqueolegs i d’Activa Jones!

5a SETMANA CASAL ACTIVA JONES (VORA DEL MAR)

Aquesta setmana els nostres aventurers i aventureres, han ajudat a Activa Jones a trobar les serps del temple de Isis!
Dilluns vam iniciar la setmana amb jocs de coneixença i parlant amb Activa sobre la nit nocturna!

Dimarts vam fer una super gimcana per tot el poble, per així trobar una de les serps del temple de isis! I sí, ho vam aconseguir!

Dimecres vam realizar basquet i així iniciar-nos en aquest esport tan divertit! Vam gaudir petits i grans, i per acabar vam fer jocs d’aigua i així refrescar-nos!

Dijous vam marxar a la platja! I vam fer competicions de balls! No sabeu ho bé que ho vam passar!

Divendres va ser un dia molt divertit, però també trist… Vam anar a fer jocs nàutics al Roc roi, fent caiac, zodiac… I vam aconseguir la segona derp del temple de isis! Però també ens vam despedir de molts aventures i aventureres que deixen el casal…

Ha sigut una gran setmana i esperem que la següent ho sigui encara més! Tot i així, trobarem molt a faltar als nostres aventurers i aventureres!

5a Setmana del Casal “Activa Jones” Mar i cel (última)

Ens ha passat tant ràpid el casal, aquest any… hem viscut cada aventura al límit, ha sigut fantàstic.

Dilluns vam rebre antics companys del casal, ens agrada que tornin any darrera any… i ens espera

una nova i última missió… Trobar la darrera peça del Taulell Daurat.
Vam convocar al Tòtem iTutantapon, ens van explicar que havíem arribat a la recta final de l’ Aventura i havíem de aconseguir l’última peça…Vam inspeccionar tot el centre però no vam tenir sort.

Dimarts, gràcies al Tòtem que ens va donar una pista, ens va portar fins un tros de mapa.

Dimecres vam anar al “skate parc” a fer jocs amb tots els nens/es del casal, i també vam trobar un altre tros de mapa.

Dijous vam unir tots dos trossos i ens vam dirigir fins el lloc assenyalat. Quan vam arribar només hi havia un forat i una piràmide de sorra, però vet aquí que vam veure al Tutantapon fugint, per sort el vam atrapar i finalment poder trobar el taulell Daurat, que li vam portar al Tòtem per dictaminar si era una imitació o no… però estàvem de sort, era el Taulell Daurat i la missió va ser superada, un any més!!!

Divendres vam fer una festa per celebrar-ho i acomiadar-nos d’un casal d’estiu , al Mar i cel, inoblidable…

Continuem al Vora del Mar amb més aventures, us esperem!!!